Cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV s funkcí Plug&Play a výkonem 11 kW přináší maximální pohodlí a jednoduchost při dobíjení vašeho elektromobilu.
S inovativní funkcí Plug&Play můžete tuto nabíjecí stanici snadno připojit a používat bez složité konfigurace.
Funkce Plug & Play je jednou z mnoha výhod nabíječky - nabíjení vozidla se spustí automaticky po připojení nabíječky k vozidlu.
Tato nabíjecí stanice je vybavena kabelem, který na jedné straně disponuje konektorem CEE a a na druhé straně zástrčkou typu TYPE-2, což umožňuje kompatibilitu s širokým spektrem elektromobilů a plug-in hybridů.
S výkonem 11 kW je ideální pro rychlé a efektivní dobíjení, ať už jste na cestách, doma nebo na nákupním parkovišti.
Součástí balení je adaptér CEE na standardní zástrčku Schuko pro snadné připojení do běžné elektrické zásuvky.
Jeho kompaktní design a inteligentní technologie zajišťují spolehlivý provoz a bezpečné dobíjení.
S tímto zařízením získáváte flexibilitu a pohodlí při nabíjení svého elektromobilu kdykoli a kdekoli.
Klíčové vlastnosti:
Výkon a napětí: Nabíjecí stanice poskytuje maximální výkon 11kW při proudu 16A a napětí 380V na třífázovém připojení, což zajišťuje rychlé a spolehlivé nabíjení.
Kompatibilita: Vybavena konektory CEE a Typ 2 a adaptérem CEE na Shuko 1 fázi, stanice je kompatibilní s většinou elektromobilů na trhu.
Délka kabelu: S 5 metrovým nabíjecím kabelem nabízí dostatečný dosah pro flexibilní umístění a pohodlné připojení.
Funkce odloženého nabíjení: umožňuje uživatelům naplánovat začátek nabíjecího procesu na pozdější dobu. To znamená, že můžete nastavit, kdy se má nabíjení elektromobilu automaticky spustit, místo aby začalo okamžitě po připojení k nabíjecí stanici.
Tato funkce nabízí několik klíčových výhod:
Úspora nákladů: Využití levnějších tarifů za elektřinu během nočních hodin nebo jiných časových úseků s nižší sazbou může významně snížit náklady na nabíjení.
Optimalizace energetické sítě: Odložené nabíjení může pomoci snižovat zatížení energetické sítě během špičkových období, což přispívá k efektivnějšímu využívání energie.
Pohodlí: Uživatelé mohou naplánovat nabíjení tak, aby bylo vozidlo plně nabité a připravené k použití v požadovaný čas, například ráno před odjezdem do práce.
Technická specifikace:
Evropská standardní zástrčka (CEE červená) 3 fáze, (vnitřní průměr 50mm)
Adaptér CEE na Shuko 1 fáze
Délka kabelu: 5 metrů
Jmenovité vstupní napětí: 85-380 V AC
Jmenovité výstupní napětí: 85-380 V AC
Jmenovitý proud: standardně 16 A, nastavitelný 8/10/13/16 A
Jmenovitý výkon: Rychlé nabíjení: až 11 kW
Ochrana proti zbytkovému proudu: TypA+DC 6mA (30mA AC RCD + 6mA DC RCD).
Izolační odpor kabelu: >1000MG (DC500V)
Odolnost kontaktů: 0,5mG MAX
Požární odolnost pouzdra: UL94V-0
Velikost kabelového svazku: 3x6mm2 + 1x0,5mm2
S LED displejem pro zobrazení teploty, doby nabíjení a skutečného proudu
S ochranou proti úniku, ochranou proti přepětí nebo nízkému napětí, ochranou proti nadměrnému zatížení (samočinná obnova), ochranou proti blesku, ochranou proti přehřátí
Obsah balení: nabíjecí stanice EV/PHEV AC Type 2 11 kW, adaptér CEE na Shuko 1 fáze, uživatelský návod
Modely aut s podporou 11kW nabíjení:
Aiways U5, Nissan Ariya
Audi e-tron 50
Audi e-tron 55
Audi e-tron GT
Audi e-tron S 55
Audi e-tron S Sportback 55
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback 55
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 Sportback e-tron
BMW i3
BMW i3s
BMW i4, Mercedes EQA
BMW iX3
Citroen e-C4
Citroen e-Space Tourer XS
Citroen e-SpaceTourer M
Citroen e-SpaceTourer XL
CUPRA el-Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat 500e
Fiat 500e Cabrio
Fiat 500e Hatchback
Fisker Karma
Ford C-Max Energi
Ford Focus Electric
Ford Mustang Mach-E ER
Ford Mustang Mach-E SR
Honda e
Honda e Advance
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ Electric
Hyundai Kona Electric
Chevrolet Spark
Jaguar I-Pace
Kia e-Niro
Kia e-Niro, Peugeot Ion
Kia e-Soul
Lightyear One
Mazda MX-30
Mercedes B Class E-Celi
Mercedes EQC 400 4MATIC
Mercedes EQV 300 Extra-Long
Mercedes EQV 300 Long
Mercedes S500 PHEV
Mercedes Vito E-Cell Van
MG MG5 EV
MG ZS EV
Mini Cooper SE
Mitsubishi Outlander Phev
Mitsubishi-I Miev
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Mokka-e
Opel Zafira-e Life M
Opel Zafira-e Life S
Peugeot e-2008 SUV
Peugeot e-208
Peugeot e-Traveller Long
Peugeot e-Traveller Standard
Polestar 2
Porsche Panamera S PHEV
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan 4S Seres 3
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Turbo
Porsche Taycan Turbo S
Renault Fluence
Renault Kangoo Maxi ZE 33
Renault Twingo Electric
Renault Zoe ZE50
SEAT Mii Electric
Smart EQ forfour
Smart EQ fortwo cabrio
Smart EQ fortwo coupe
Škoda Enyaq iV
Škoda Enyaq iV 80X
Škoda Enyaq iV RS
Škoda Kodiaq iV
Škoda Octavia iV
Škoda Superb iV
Tesla Cybertruck
Tesla Model 3, Renault Zoe ZE40
Tesla Model Opel Zafira-e Life L
Tesla Model Y
Tesla Roadster
Tesla S/X, Chevrolet Volt
Toyota Prius
Vauxhall Ampera
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Up
Volkswagen e-Up!
Volkswagen ID.
Volkswagen ID.3 1st
Volkswagen ID.3 Pro
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pure
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 1st
Volkswagen ID.4 Pro Performance
Volkswagen ID.5
Volvo V60 PHEV
Volvo XC40 P8 AWD
Wolkswagen ID.3 Pro Performance